- Prowadzisz swój sklep? Obsługujesz magazyn? Potrzebujesz narzędzia wspierającego sprzedaż, zakupy i zarządzanie magazynem, które można zintegrować z popularnymi platformami sprzedaży online?
Symfonia Handel odciąży Cię w codziennych czynnościach, ułatwiając indywidualną obsługę procesów sprzedażowych.
Jakie ma zalety?
Skraca i automatyzuje codzienne, powtarzalne czynności
Łatwo generuje raporty i zestawienia
Pozwala wygodnie zarządzać cenami i promocjami
Daje bieżący wgląd w informacje o dostępności towaru i czasie realizacji zamówienia
Ułatwia ekspansję na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych
Daje bezpieczeństwo prawne – system jest aktualizowany zgodnie z nowymi zmianami prawnymi
Jest zintegrowany m.in. z Baselinker, Sote, Shoper, e-bay, Shoplo, IdoSell Shop, Opencart, Magento, Shop Gold, Presta Shop czy Woo Commerce
Pozwala na aktualizację opisów towarów w e-sklepie bezpośrednio z oprogramowania do zarządzania magazynem
Umożliwia prowadzenie wielu kanałów sprzedaży – hurt, detal, vanselling, ecommerce, mobilna sprzedaż w terenie – SFA
Jakie procesy handlowe i magazynowe
obsługuje Symfonia Handel?
Proces sprzedaży i zakupu od przygotowania oferty, negocjacji, wysyłki towaru, po wystawienie faktury
Zarządzanie magazynem, czyli przyjęcia, wydania i operacje wewnętrzne
Rozliczenia z kontrahentami tj. kontrola stanu rozrachunków czy współpraca z systemami bankowości elektronicznej
Dbałość o zgodność z przepisami, np. weryfikacja kontrahentów, kontrola poprawności wystawionych dokumentów oraz zapewnienie wymaganej polskimi przepisami sprawozdawczości
Oraz wiele innych – Symfonia Handel adaptuje się do indywidualnych wymagań biznesowych i integruje się z branżowymi rozwiązaniami informatycznymi.